Over mij

zondag 10 februari 2013

Valentijn Mini-quiltje

Ik had altijd al iets met quilten en Valentijn willen doen. maar het kwam er nooit van, ken je dat gevoel ??
Tijdens het zoeken naar stofjes in mijn kasten ( altijd maar op zoek naar dat ene stofje ). Kwam ik een doos tegen met oude quilt-tijdschriften, die je toen, om de 1 of andere reden niet kon laten liggen en er stonden toch leuke dingen in. De meeste zijn al wel 10 jaar oud. In deze zaten patroontjes van hartjes, heel speels met elkaar verbonden, maar veel te groot voor mijn mini-quiltje.


 Geen probleem, ik heb zo'n mega kopieerapparaat waar ik ook mee kan verkleinen. Dus aan het werk.
Dit is het resultaat, ik weet dat hij niet het hele jaar kan blijven hangen, maar toch, 1 week moet kunnen.



Ik heb mijn vakantieweek heel goed besteed met oa; Schilderen en sauzen bij mijn jongste dochter, die gaat samenwonen in Enschede, een hele dag alleen maar quilten met mijn vriendin Adri, een oppasmiddag met mijn kleinzoon Marijn en op zaterdag dit Mini-quiltje maken. Volgende week weer werken.
Aan al het goede komt een einde ( grapje )
Quiltgroeten van Jilly

1 opmerking: