Over mij

maandag 15 april 2013

De Mystery -Quilt avond op 12 april 2013

Afgelopen vrijdag was het eindelijk zover, we werden om 17.30 verwacht in het "Oosterhoes" bij het Wedervoort in Wierden, voor ons een bekende plek want daar hebben we ook altijd onze bee. 
Er waren ongeveer 24 dames aanwezig.
Van te voren moesten we 4 stofjes kopen, een donkere en een lichte en 2 midden kleuren, maar die moesten wel verschillend zijn. Omdat op 30 april aanstaande de troonswisseling is, kon ik het niet laten om iets met de kleur oranje te doen, zie hier het resultaat:


Eerst maar een plekje zoeken in de zaal en alles klaarzetten, voor we gingen beginnen, eerst koffie en krentewegge, lekker.



Als eerste moesten we beginnen met het snijden van de stofjes.


Onze magen begonnen al een beetje te knorren want we waren zo druk bezig dat we de tijd vergeten waren.
Het was al na 19.00 uur en iedereen had wat lekkers meegenomen en al dat heerlijks stond op ons te wachten, een compleet warm / koud buffet !!



Hierna wilde iedereen gauw weer verder met de "Mystery Quilt".


Aan het einde van de avond kon je bij sommige dames al zien hoe die er uit ging zien, ik had zelf 4 blokken klaar van de 12, de rest heb ik zaterdag en zondag erna af gemaakt.
                                            

Deze 2 zijn gemaakt door Ans Lamers en Joke Jansen, die ook de avond georganiseerd hebben.
We kregen dus te zien hoe de "Mystery Quilt" er uit zou gaan zien.

Hier zie je een aantal voorbeelden.



                                                                                                              
  Mijn eigen mystery quilt zie je hieronder met de toepasselijke naam :
 "ORANJE BOVEN"


Vooral Ans en Joke, heel erg bedankt voor de super gezellige avond, ik heb genoten en volgens mij zouden we dit in de toekomst wel vaker willen gaan doen.
Als bedankje kregen we een mooie nagelvijl mee met een kaartje.


Quiltgroeten van Jilly

                                                                                      














1 opmerking: