Over mij

vrijdag 5 april 2013

Optische Illusie

Voor donderdag 28 maart, had ik mij opgegeven voor een hele leuke cursus in Staphorst bij Quilt-palace, namelijke "Optische Illusie" gegeven door Janny v/d Kloet uit Drachten.


De dag ervoor stond ik s'morgens een beetje raar op, maakte een draai met uit bed stappen en ik werd me toch duizelig !! en meteen erna ook ontzettend misselijk, ik voelde me zo ziek als een hond.
Eten had ik geen zin in en de huisarts gebeld, met wat moet ik doen : stil liggen in bed en na 3 -  4 dagen zou de virus infectie in mijn oor wel over gaan. Daar was ik mooi klaar mee.

Het zat zowaar een beetje fout tussen m'n oren.
 Ik heb inderdaad de hele dag in bed gelegen, ik kon er niet uit zijn. Waar ik het meest van baalde was dat ik waarschijnlijk niet naar de cursus kon !!!
Man lief had om 18.00 uur een paar patatjes gebakken en die smaakten toch wel, toen maar even opgebleven en pas laat naar bed gegaan, want ik was niet echt moe.
Gelukkig was de duizeligheid de volgende morgen over en ben toch maar naar de cursus gegaan.
Daar heb ik totaal geen spijt van gehad, de cursusleidster Janny v/d Kloet was wel verbaasd om mij te zien, want de dag ervoor had ik gebeld dat ik me niet echt lekker voelde.
We waren met 6 dames die allemaal daar uit de buurt kwamen.



We moesten in het begin allemaal diehoeken naaien met je eigen 3 kleuren, zo zag je meteen al een beetje diepte ontstaan.
Mijn zoon Stefan had me gevraagd of ik een quilt voor aan de muur wilde maken met zwart / grijs / rood.
Op zo'n vraag zeg ik echt geen nee !
Hier onder de kleuren die het geworden zijn.





Hier onder zie je al een beetje hoe die eigenlijk moet worden, ik wil zelf  of samen met Stefan nog bedenken hoe we hem willen maken.



Ik moet nog een heleboel van deze driehoeken in elkaar naaien, dus ik ben nog wel even bezig.
Quiltgroeten Jilly Kippers




Geen opmerkingen:

Een reactie posten