Over mij

vrijdag 7 maart 2014

Workshop "Paaskippen"

Vandaag een hele leuke workshop Paaskippen maken gedaan 
samen met Fenny Nijhuis,
bij Createlier "Dutch Rose" in Lochem.
De workshop wordt gegeven bij Roos Dieker thuis,
 aan de keukentafel heel gezellig.
Het lijkt een beetje ingewikkeld, maar zo als meestal, 
als je het snapt, valt het wel mee.
Fenny had nog nooit een log-cabin gemaakt en zij vond het ook leuk 
om te doen en niet zo heel moeilijk.


Fenny's paaskip en die van mij, gezusterlijk naast elkaar.


Hier mijn kip in wording tussen de kippen van Roos.


Thuis even andere oogjes erop gezet en klaar is de paaskip.


Nu nog even een paar kippen meer maken,
alleen is ook maar alleen, zelfs voor een paaskip.



Het was een hele leuke workshop om te doen.

Quiltgroetjes van Jilly








3 opmerkingen:

  1. Hi Jilly,
    Dat ziet er erg leuk uit! Vrolijke kipjes :) neem je woensdag een kipje mee? Dan kan ik hem in het echt bewonderen.
    Fijn weekend, groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Patricia, ja dat was ik wel van plan, Fenny neemt die van haar ook mee. Groetjes Jilly en tot woensdagavond.

      Verwijderen
  2. hallo jilly,
    via google kwam ik op je site (leuke site trouwens!!) nu denk ik je via mn schoonmoeder 'te kennen' maar ja omdat zo in het openbaar te vragen is altijd wat lastig, helaas kon ik geen emailadres van je vinden. Misschien zegt mijn achternaam je iets??
    hartelijke groet janet de lange

    BeantwoordenVerwijderen