Over mij

dinsdag 27 mei 2014

Laatste loodjes van bom "Aan de kust"

Het is me gelukt, ik heb alle blokken af van de bom 
" Aan de kust " van Atelier Hartendief.

Zie hier het resultaat :


Ik moet alleen nog de hoedjes van de dikke dames vastzetten
 en het touw om de reddingsboei doen, 
maar verder zijn de blokken af.

Als je kijkt naar het origineel, kan ik het soms niet laten om het
net even iets anders te doen.


Zo heb ik de dikke dames in een andere volgorde gezet,
de strandvogel in een plasje water geparkeerd,
en bij de vuurtoren ook een extra zeilbootje toegevoegd.

Ik ben er ook achter gekomen dat appliceren echt niet mijn ding is
daarom heb ik verschillende onderdelen met de naaimachine geappliceerd.
Ik vind het resultaat prachtig geworden en daar gaat het om !!

Nu is het wachten op de laatste delen en kunnen we hem in elkaar zetten 
en het leukste komt nog:
de knoopjes bevestigen.

Tot zover.
Quiltgroeten van Jilly


1 opmerking:

  1. Goed bezig Jilly!
    Leuk om toch je eigen ideetjes erin te verwerken.
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen