Over mij

donderdag 28 augustus 2014

Quiltwinkel "De Bezige Bij" in Numansdorp

Vandaag terug gekomen van een korte vakantie naar Zeeland en Rotterdam.
Dinsdag naar een vriendin in Tholen gereden, ik ken haar van een vakantie
uit 1976 in Duitsland.
Al die tijd hebben we contact gehouden, eerst per brief, later per mail.
Samen uit eten geweest en woensdag doorgereden naar Numansdorp.
Daar was een hele leuke quiltwinkel :
"De Bezige Bij".



Het was een heel gezellig winkeltje met leuke stoffen.
En daar hing een prachtige quilt :



Ik vroeg aan de 2 hele vriendelijke dames ( zussen )
 of ik het patroon mocht kopen, 
na even zoeken, heeft ze er een copy van gemaakt.
Kopen was niet nodig, ik kreeg hem zo mee.
Ik heb daar wel leuke stofjes gekocht hoor !!
Je maakt hem met een 15 graden lineaal, een heel erg leuk patroon.
Wie weet wordt dit mijn volgende project.
Eerst maar eens even wat UFO's wegwerken.
Die zelfde dag ook bij een oom in Hellevoetsluis geweest,
daarna doorgereden naar mijn broer in Rotterdam.
Een rondje Rotterdam gedaan en op de Euromast geweest,
s'avonds uit eten geweest met broer en zus uit Schiedam
bij mosselrestaurant " Kaat Mossel"
Het was een geslaagde korte vakantie.
Quiltgroeten van Jilly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten