Over mij

maandag 1 december 2014

BOM aan de KUST deel .....

Eindelijk, het is zo ver !!!!

De top van mijn Bom : "AAN DE KUST" zit in elkaar.


Hier en daar heb ik hem iets anders gemaakt dan het origineel, 
omdat ik de quilt iets van mezelf wilde meegeven.

Hieronder zie je hoe hij eigenlijk had moeten worden, 
of hoe Marijke hem gemaakt heeft.
En nu maar lekker quilten, heb er echt zin in !!


Oh ja, dat vergeet ik bijna te melden, mijn zwangere schoondochter, is 
laatst 25 jaar jong geworden, omdat ze het nog weleens koud heeft,
heb ik een lekkere onderkruip quilt gemaakt voor op de bank.


De bovenkant ziet er zo uit, hieronder zie je de achterkant.


Ze was er heel erg blij mee !!
Tot zover.
Quiltgroeten van Jilly





2 opmerkingen:

  1. Jilly, jullie ook fijne feestdagen en als ik jou leuke quilt zie mag het van mij gelijk wel zomer worden!

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen