Over mij

woensdag 14 januari 2015

Goed begin van 2015 !!

Ik ben het nieuwe jaar goed begonnen, met een dagje uit naar
mijn quilt-vriendin Adri in Drenthe.
Dat is altijd heel gezellig, ook omdat ik nog quiltstof nodig had.
Dan zit er niets anders op om even naar de
 "Naaidoos" in Nieuw-Buinen te gaan.
Heel erg vervelend, maar niet heus.


De weg is een beetje verandert, nieuw asfalt en ook
 nieuwe parkeerplaatsen voor de deur.
Op dit moment is er in de Naaidoos een prachtige quilt-tentoonstelling 
van Marry Koorn uit Zwaag.
Hieronder een paar foto's van de quilts die er hangen :




Het zijn echt prachtige, kleurijke quilts.



Maar we gingen niet alleen voor de mooie tentoonstelling.
Mijn aanstaande schoonzoon Nick, 1 van de 2 muzikale schoonzoons, 
wordt 17 februari 2015, 25 jaar jong.
Dit is een quiltje waard, vind ik.
Op de regiodag in november heb ik bij Maaike Bakker een
patroon met muzieknoten gekocht.


Lisa, mijn dochter vond het roze niet zo mooi, het mocht wel rood worden.
Zo gezegd zo gedaan.
Dit zijn de leuke stofjes die ik bij de Naaidoos gekocht heb.


De top is al klaar.



Lisa vond hem heel erg leuk geworden.
Nu maar hopen dat Nick hem ook leuk vind.

Vanavond de eerste bee van het nieuwe jaar.
Ik hoop dat er toch nog wat dames komen, het weer werkt niet echt mee !!
Misschien tot vanavond,
anders tot mijn volgende blog.

Quiltgroeten van Jilly





3 opmerkingen: