Over mij

donderdag 29 januari 2015

Oude quilt weer opgelapt !!

Misschien kennen jullie het wel : een oude quilt,
 deze was van 1999, een van mijn eerste creaties,
heel veel onder geslapen, dus redelijk versleten.
Toen onze oudste zoon ging samenwonen,
mocht ik zijn Holland quilt wel houden.
Lief he ??
Met andere woorden, dat ouwe ding 
wil ik niet meer meenemen !!

Ik vond het zonde om er niets mee te doen,
dus de bies eraf gehaald, wat een monniken werk.
Ik had het namelijk ook nog met een 
zigzag-steek alles er onder, netjes aan elkaar gezet.



Nu krijgt mijn Holland -quilt een tweede leven,
als het echt koud weer wordt, dan mag manlief
hem als extra deken gebruiken.
Ook op de bank in de kamer 
kun je er heerlijk onder kruipen.



Ook de Vliegende-ganzen quilt van mijn 2e zoon,
is opgelapt.
Ik heb daar zelfs nieuwe randen aangezet.
Toen moest ik het quiltwerk gedeeltelijk uithalen
om de randen er aan te kunnen zetten.
Hij ziet er weer als nieuw uit.
Ik hoor graag van jullie of ik
de enige ben, die zo gek is om
quilts op te lappen ??

Quiltgroetjes van Jilly



Geen opmerkingen:

Een reactie posten