Over mij

woensdag 11 februari 2015

De Quilting Wiebees bestaan 3 jaar !!

Deze maand bestaan "De Quilting Wiebees" alweer 3 jaar.
Dit kleine feestje vierden we vanavond met
maar liefst 34 dames.
Het was een volle bak, maar reuze gezellig.
Als verrassing hadden we een mini-workshop georganiseerd
samen met Ans Lamers.



Het werden kipjes / haantjes als eierwarmer te gebruiken.
Janny en ik hadden al pakketjes gemaakt met 3 kleuren stof
en vilt en oogjes.
Daarmee konden de dames aan de slag.




We hadden een kleine show-and-tell, want de meeste dames
hadden hun eigen werkjes thuis gelaten.


Ria had een quilt voor de R.K. kerk gemaakt, dit
is ter gelegenheid van het vormsel.


Ik zelf heb deze nijntje-droomdeken bijna klaar.
Ik moet er nog vulling en een achterkant bij maken.
De stukjes nijntje stof had ik nog bewaard van een 
quilt die mijn kleinzoon Marijn kreeg voor zijn 1e verjaardag.
Ik vond ze veel te leuk om weg te gooien,
zo komen we toch nog van pas !! 


Morgen met Adri naar de handwerkbeurs in Zwolle.
Ik heb er reuze zin in.

Quiltgroeten van Jilly.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten