Over mij

zaterdag 31 oktober 2015

Een hartverwarmend emailtje !!

Vorige week zaterdag heb ik 3 droomdekens
ingeleverd tijdens de landelijke DDMD.
Ik had al gelezen op de site van de droomdekens
dat de eerste nieuwe droomdekens
al weer gereserveerd waren en 
ook verstuurd.
Wat ik nog niet wist, was dat 1 van de
droomdekens van mij was !



Onderstaande email kreeg ik gisteren :


Droomdekentjes
De Regenboogboom


Lieve Jilly,


Vandaag 30-10-2015 is uw dekentje dat bij ons bekend is onder nummer 
V045 verstuurd als veilige droomplek voor een kind.
In de bijlage van deze mail ziet u de foto van het betreffende dekentje.


Het dekentje is verstuurd naar:


Jongen van 18


De deken is aangevraagd voor hem omdat
R. is een jongen met een progressief ziektebeeld (batten spielmeyer vogt)
 hierdoor gaat hij steeds verder achteruit in functioneren,
 zit nu in een rolstoel maar in de toekomst zal hij meer liggen dan zitten,
 een heerlijke deken doet hem (en zijn familie) vast goed.


Als er een reactie binnenkomt van de ouders of het kind
 dan sturen we deze uiteraard naar u door zodat u mee kunt genieten.
Het dekentje hebben we nu geplaatst op de website onder "verstuurde dekentjes".



Bedankt dat u het mogelijk hebt gemaakt een kind blij te maken
 we waarderen dat enorm.




Warme groet namens het Droomdekenteam,


Veluwe (Gelderland) t.a.v. Janine van Kolthoorn
veluwe@droomdekentjes.nl
0611774328




Geen opmerkingen:

Een reactie posten