Over mij

zondag 25 oktober 2015

Landelijke Droom Deken Maak Dag 2015

Zaterdag 24 oktober 2015

Was de landelijke DDMD in Hooglanderveen vlakbij Amersfoort in
zalencentrum Houtrust.
Ria Perik vroeg me laatst of ik geen zin had om mee te gaan naar
die dag, omdat ik al een aantal droomdekens gemaakt had,
zulke evenementen zijn altijd op een zaterdag, 
normaal moet ik werken maar ik wou toch een weekje vrij,
dus ik vroeg of ik die zaterdag ervoor ook kon snipperen.
Om 8.10 kwamen Annelies, Janny, Jenny, Ria en Jos 
mij al ophalen.
Om goed 9.15 waren we op de plek van bestemming.



Bij aankomst kreeg iedereen een leuke badge met je naam er op
en gingen we een plekje zoeken.
De "Droomtukkers" zoals de groep zich noemt, heeft eigenlijk
altijd een vast plekje.



We kregen bij aankomst koffie / thee en een stuk appeltaart, 
ik hield het maar bij een volkoren koekje.
Er waren in totaal rond de 100 dames met naaimachines, 
ook waren er 2 kinderen ( jongen en meisje ) aanwezig
 die ook druk bezig waren met hun eigen droomdekens.
Het was een echte verwendag voor de maaksters,
er waren leuke boeken en stofjes in de verloting.
Iedereen kreeg ook 2 tijdschriften :
Quilt en Zo
en
Stitch at Home.



Tussen de middag een heerlijke lunch met een kop soep in een andere zaal.


Om ongeveer 15.00 uur begon het laten zien van de droomdekens.
Er waren vandaag 443 droomdekens binnen gekomen.



Ik heb er ook 3 droomdekens gemaakt, hier zie je er 2 !
Ik vond het een prachtige dag, al die mooie droomdekens,
met liefde gemaakt voor zieke kinderen of kinderen 
die het erg nodig hebben.

Quiltgroeten
van
Jilly



















 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten