Over mij

maandag 16 november 2015

Op donderdag 12 november 2015 dagje naar Adri.

Vandaag donderdag 12 november gezellig een dagje
naar mijn quilt / vakantie vriendin Adri Dekker.
Bij de plaatselijke bakker maar gauw even 
een heerlijke cake gekocht.

"S middags, we konden het niet laten, even 
naar de Naaidoos in Nieuw-Buinen geweest.


Ze hebben daar altijd een mooie tentoonstelling met
prachtige quilts, deze keer van Hilde van Schaardenburg,
zie de aankondiging hieronder :


Ze heeft prachtige quilts gemaakt rondom 
borduurwerkjes van haar moeder.



Het waren hele kunstwerken.



Het is een rugby-bal quilt, de engelse naam is :
Touch-down quilt !
Ik heb er al 1 bijna klaar.


Deze 10 stofjes heb ik gekocht 
voor de 2e rugby-bal quilt :


Het wordt een grote quilt 190 x 150 cm
voor jongens in de leeftijd 12 t/m 18 jaar, 
daar kwam steeds meer vraag naar.
Als ze klaar zijn, zal ik de
foto's laten zien op mijn blog.

Tot zover.
Quiltgroeten van
Jilly Kippers













Geen opmerkingen:

Een reactie posten