Over mij

maandag 17 december 2012

Laatste bee van 2012

Vorige week woensdag was de laatste bee van dit jaar van De Quilting Wiebees, de naam gaat steeds mooier klinken. Ondanks dat de weersvoorspellingen niet zo goed waren, kwamen er toch maar liefst 18 dames opdagen. Het was weer reuze gezellig, met heel veel mooie quilts die we elkaar lieten zien.

Dit vond ik een hele leuke, de sneeuwpop die zichzelf omtovert tot kerstman, mooi gemaakt !!
Er werden meer kerstquilts tevoorschijn gehaald.

Dit is ook een hele mooie.
Een hele fleurige quilt.
Dit is mijn  mozaik-tegel quilt, de cursus heb ik gevolgd bij Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal, hij werd gegeven door
Renate Siderius. Ik wil hem afhebben voor de 1e Quilt-tentoonstelling van      
  de Quilting Wiebees.
Van 1 maart tot en met 30 mei 2013 in de Botterhof in Wierden.
Er komt ook een aankondiging in het tentoonstellingsoverzicht  in het Quiltnieuws van maart 2013.
Tot zover dit blog, ik wil iedereen  hele fijne kerstdagen toewensen en een goed en gezond nieuwjaar.
Quiltgroeten van Jilly Kippers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten