Over mij

zondag 7 juli 2013

Een midweekje naar Terschelling

Het is even rustig geweest met mijn blog, maar niet met het quilten hoor. We zijn net terug van een midweek Terschelling, wat is dat een prachtig eiland, veel gewandeld en gefietst. Ook nog met een huifkartocht meegeweest vanuit het dorpje Oosterend. Het laatste dorpje voor je het grote strand bereikt en het natuurgebied "De Boschplaat".


 Ik was vroeger al een grote fan van de serie Sil de Strandjutter, maar nu nog een grotere fan van het eiland. Zelfs het huisje van Sil Droeviger dat ze in de film gebruikt hebben staat er nog.


Maar geen quiltwinkel op het eiland helaas, dus zelf maar dingen meegenomen om te quilten.
Ik kan er helaas niets van laten zien, het zijn mini-quiltjes voor mijn vriendin Adri.
Ze hoopt in augustus 50 jaar te worden, dus vandaar.

Wat ik wel kan laten zien, zijn de droomdekens waar ik nu mee bezig ben. 
Het is een bekent patroon van "Missouri Star Quilt Company"
Het moest een beetje een jongens quilt worden.


Maar ik vond hem een klein beetje saai, ik kreeg een leuk idee om visje NEMO van het internet te vissen.
Met mijn copierapparaat een beetje gespeeld en zie hier het resultaat.


Hier ben ik wel tevreden mee.
Tot zover mijn quilt belevenissen.
Quiltgroeten van Jilly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten