Over mij

donderdag 26 september 2013

Pompoen quiltje klaar na Stedentrip - Barcelona

Het heeft even geduurd ( een city-trip naar Barcelona met Adri ) kwam ertussen
 maar hier is mijn nieuwe blog.
De mini-quiltjes voor Adri zijn allemaal klaar, mijn eigen pompoen-quiltje moest nog gauw in elkaar worden gezet, zie hier het resultaat :


Dit mini-quiltje een beetje versierd met een klein boos pompoentje, een spinneweb en spinnetje en 
2 kleine spookjes. Ik vond hem wel leuk geworden.


Ik vind de herfst wel leuk maar ik ga de zomer echt missen hoor, hij kan me niet lang genoeg duren. 
Mijn vriendin Adri en ik,  hadden het geluk, "' dat dwingen we zelf af hoor"" om nog even naar Barcelona  te mogen. Wat is dat een prachtige stad en wat hadden we heerlijk zonnig weer !!
Van maandag 9 september, tot en met donderdag 12 september even weg geweest.
Bij aankomst op de luchthaven van Barcelona zagen we nog een bekende Nederlander :
Johan Cruijff


Meteen even vragen of ik een foto mocht maken, dat was geen probleem, aardige man hoor.
Met de "Hop on - Hop off" bus in 2 dagen heel veel mooie bezienswaardigheden gezien, 
oa : La Rambla, Parc Guel  en La Pedrera en Casa Batllo en La Sagrada Familia van Gaudi !!
Wat was dat een geniale man, om dat allemaal zo te maken en nog steeds zijn ze aan het bouwen met
La Sagrada Familia al meer dan 100 jaar.


Ook hebben we 1 quiltwinkel bezocht, in een zijstraat van La Rambla, dat viel een beetje tegen, van 1 serie
hadden ze werkelijk alle kleuren die er te krijgen waren, die hebben we in Nederland een paar jaar
geleden al eens gezien.


Als je in Spanje bent, moet je 1 keer Sangria hebben gedronken, dat hebben we dus gedaan, mmm lekker!!


Ze heeft ze niet alle twee opgedronken , die ene was voor mij !!
Het waren 4 fantastische dagen.
Dit gaan we vaker doen.
Tot zover, quiltgroeten van Jilly






Geen opmerkingen:

Een reactie posten