Over mij

maandag 27 maart 2017

Droomdekens maken !!

De smaak weer te pakken !!

Doordat ik laatst mee heb gedaan voor NL-Doet, 
droomdekens naaien voor de
STICHTING DE REGENBOOGBOOM,
heb ik weer helemaal de smaak te pakken.
Bij Jos uit Almelo zag ik een prachtig
voorbeeld van een droomdeken.
Ik was meteen verkocht.


Ik had alleen niet genoeg zwart/witte stofjes,
dus Adri even gevraagd of ze bij
De Naaidoos wilde kijken
voor stofjes, wat goed gelukt is.



Al een paar blokken klaar,
maar nog een heleboel te gaan.
Leuk werkje hoor.


De droomdeken waar ik bij NL-Doet mee
bezig was, daar is nu de top van klaar.


Hier ga ik denk ik een zwarte / donker grijze rand
om heen doen.


Deze moet ik nog doorquilten, dit
doe ik met mijn naaimachine, gaat
een beetje sneller als met de hand.
Woensdag een dagje naar mijn 
vriendin Adri,
ook nog even naar De Naaidoos,
waarschijnlijk de laatste keer.
Heel erg jammer dat ze gaan stoppen !!

Tot zover voor nu.
Quiltgroeten van
Jilly



Geen opmerkingen:

Een reactie posten