Over mij

zondag 8 augustus 2021

Birdhouse around the clock

            Vandaag een blog over mijn laatste quilt die ik gemaakt heb. 

Het is " Birdhousehouse Around The Clock " van Heleen Pinkster.

Ik vond het zo'n mooi patroon, ik kon het niet laten !     



Het is altijd weer even puzzelen met wat voor stofjes je hem gaat maken,
maar het is gelukt, met restjes en met klein pakketjes van Ity uit Delden.


De beschrijving was prima in orde, voor je
het weet heb je een aantal vogelhuisjes klaar.




Het begin is er !!




Ik hou van symmetrie, dus ik heb de hoeken erbij 
gedaan zodat hij vierkant werd.


Zo is hij uit eindelijk geworden, ben er 
heel blij mee.
En om het helemaal af te maken heb ik mijn "handtekening" erop gezet.


Een label gemaakt voor op de quilt 


and last but not least
ook een hoes met label.


Dit is mijn goede voornemen :
als ik weer een quilt maak, 
dan ook meteen een label op de quilt
en een hoes met een label!















1 opmerking: