Over mij

zondag 21 augustus 2022

Kubus illusie deel 4

Kubus Illusie 

Ik ben al aardig ver met mijn 

2 Kubus Illusies.

Die met de blauwe tinten wou ik eerst

aan de muur ophangen, maar hij is aardig groot,

eigenlijk te groot.

Misschien geef ik hem wel weg, weet alleen nog niet aan wie.                



                        Die met de groen / gele tinten wordt voor mijn dochter Lisa.                                  Ze heeft laatst zelf de blokken in deze volgorde gelegd,                                                   buiten op een laken aan de schutting,                                 vandaar de streep van het zonlicht erop.



Nu ga ik ze proberen om goed in elkaar te naaien.
Dat wordt nog een hele uitdaging,
want alle lijnen moet mooi blijven doorlopen.

Tot zover mijn quiltblog.
Quiltgroeten van 

Jilly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten