Over mij

woensdag 30 maart 2022

Mysteriedag 26 maart 2022

Mysterie Quiltdag 2022

Een tijdje terug kregen we een uitnodiging

voor een mysterie-quiltdag, georganiseerd

door Ans Lamers en Joke Jansen.

Daar had ik reuze veel zin in, doordat we

2 jaar lang door de Corona-pandemie niets konden en mochten.

Zaterdag 26 maart 2022, gingen we met naaimachine en
leuke lapjes naar De Ontmoeting in Almelo.
Een zaal waar we heerlijk met onze mysterie bezig konden.
We begonnen met koffie en wat lekkers.


Daarna kregen we deel 1 van onze mysterie,
dat was redelijk wat stofjes snijden.
Daarna deel 2, delen aan elkaar naaien,
en zo verder en verder.

Rond de klok van 12.30 uur kregen we wel zin in wat
eten en iedereen had wat meegenomen voor 2 - 3 personen.
Er was soep, broodjes, beleg, salades, wraps en nog veel meer.
We hebben heerlijk gesmikkkeld, eigenlijk meer dan
goed voor ons was.


Na het eten gingen we weer verder met het mysterie,
het werd steeds spannender.


Aan het einde kwam dit als resultaat van het Mysterie !
een prachtige tafelloper.
Ik heb nog stof over en ik denk dat ik hem groter ga maken.
Vind hem ontzettend leuk geworden.


Hieronder nog een overzichtsfoto van de andere tafellopers.


Het was een hele gezellige dag 
en we hopen dit in de toekomst
weer vaker te kunnen doen.
Ans en Joke bedankt voor de organisatie!

Tot zover dit blog.
Quiltgroeten
van 
Jilly






Geen opmerkingen:

Een reactie posten