Over mij

zaterdag 6 oktober 2012

Jilly heeft SARAH gezien

Ook ik hoor nu bij de club van 50 jarigen, afgelopen dinsdag 2 oktober, is het 50 jaar geleden dat ik geboren, bij een temperatuur van 26 graden volgens mijn moeder. Dat redden we deze week bij lange na niet. 50 worden doet niet zeer hoor, maar is juist heel erg leuk, de kinderen hadden de tuin versierd met een mega SARAH en een groot bord met een leuke tekst.







Het FEEST moest nog beginnen en SARAH ging al van de pinnen !!!




Dat krijg je als de stroom uit valt, gelukkig was ze gauw weer op de been.
Ook hadden ze op mijn werk ( Multimate van Buuren in Wierden) er veel werk van gemaakt.



Het verhaal erachter is: Ik ben ooit, jaren geleden, beetje grieperig, een heel klein beetje in slaap gedut, achter de kassa. Ja zo iets grappigs vergeten je collega's niet gauw.
Overal hingen wolkjes met pakkende teksten.
Ik heb het geweten hoor, heel veel klanten feliciteerden me, ze vonden het heel erg leuk.
Oma noemen ze me als sinds ik op 23 september 2006 oma werd van mijn kleinzoon Marijn.



Vanavond, zaterdag 6 oktober, ook onze 29e trouwdag, doen we het nog een keer "dunnetjes" over.
Een feestje bij Zalencentrum Braakman in Hoge Hexel, met 2 x 50 man, familie, buren, collega's en vrienden.
Tot de volgende keer. 
Quiltgroeten van Jilly Kippers



2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst, we wonen kort bij elkaar op een steenworp afstand.

    Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen