Over mij

donderdag 25 oktober 2012

Stofjes kopen met Marijn

Vanmiddag samen met mijn kleinzoon Marijn eventjes naar Oldenzaal gereden om stofjes te kopen voor de cursus van zaterdag 10 november aanstaande. Al heel lang ben ik weg van een "Bargello", zo'n cursus stond al heel lang op mijn verlanglijstje en nu is het eindelijk zover. Ik heb er super veel zin in om de cursus te doen. Van mijn jongste dochter kreeg ik vorig jaar met Sinterklaas een quilttijdschrift met 2 prachtige bargello's erin, de kleuren waren prachtig. Hieronder een foto van de stofjes die het zijn geworden :


De andere stofjes heb ik gekocht, om er kleine zakjes ?? van de maken en vast te zetten op een krans, leuke versiering voor de kerst. Zoals je ziet, ook ik ben met meerdere dingen bezig, misschien wel met te veel dingen.

Tot zover het quiltnieuws.
Quiltgroeten van Jilly

1 opmerking:

  1. leuke stofjes heb je gekocht. Ik zag dat je je bij mij had aangemeld en vond nu pas je blog.

    BeantwoordenVerwijderen