Over mij

dinsdag 6 november 2012

Quilttentoonstelling in Delden

Vanmiddag samen met Janny, Hermien en Truus naar de quilttentoonstelling in Delden geweest.

Hier onder een klein aantal foto's van de prachtige quilts die er hingen.















Deze quilt vond ik zelf heel erg goed, hij geeft heel echt de diepte weer. Het is net of je door het raam de kerstboom ziet.





Zoals je ziet, heb ik grote moeite om de foto's mooi naast elkaar te krijgen, het wil niet altijd zoals ik wil !!!!
Tot zover de tentoonstelling.
Quiltgroeten Jilly
















3 opmerkingen:

  1. Leuke quilts hangen daar,tot woensdag.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was ook graag gegaan maar ja de tijd.

    Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kerstboom is erg mooi. Die laatste quilt op de foto vind ik ook erg mooi, die stond in een magic patch en staat in mijn WIM map, maar dan zonder de bloemen er op.

    BeantwoordenVerwijderen