Over mij

donderdag 3 mei 2012

Eerste blog

Vandaag mijn eerste blog gemaakt, samen met dochter en vriend.
Ik hoop nog veel meer te laten zien waar ik op dit moment mee bezig ben.
Een paar weken terug ben ik naar een andere kamer verhuisd met al mijn
quiltstoffen, boeken / tijdschriften en quiltspullen, wat een verhuizing !
Toen kwam ik er pas achter dat er nogal wat UFO's te voorschijn kwamen.
Een goed moment voor een lijst met wat ik nog af moet maken.
Daar ben ik nu druk mee bezig en de eerste is bijna klaar alleen het label nog.Als hij helemaal klaar is, zal ik hem op mijn blog zetten.
Dit is onze kat "Bandit", een echte bandiet, want oh jee als er ergens een
quilt open en bloot ligt, dan is ze er als de kippen bij om hem in te pikken.
Op zich niet een groot probleem, behalve al die haren die ze achter laat !
Quiltgroeten van Jilly








2 opmerkingen:

  1. Moest het even weer proberen, deze keer lukt het om op je blog te reageren. Ik blijf je natuurlijk volgen en wens je veel succes. Zelf ben ik vanmiddag ook maar eens aan het proberen gegaan om er iets op te krijgen . Mij lukte het nog niet zo als ik het wilde hebben,, maar ik blijf oefenen. Gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen