Over mij

dinsdag 29 mei 2012

Kleine quilttentoonstelling in "Hoog Schuilenburg"

Vandaag, 29 mei 2012, op de 85e verjaardag van mijn schoonmoeder, heb ik vanmorgen 14 quilts opgehangen in de hal van het bejaardencentrum "Hoog Schuilenburg" in Almelo.Van een kennis hoorde ik dat ze het daar ook wel heel leuk zouden vinden om er quilts te laten zien. Dus vanmorgenvroeg er naar toe om ze op te hangen. De ruimte is niet zo groot als in de "Botterhof", maar de hal is er wel door opgefleurd. Ik kreeg al leuke reacties, toen ik nog bezig was met het ophangen. Een meneer vroeg of dat een vloerkleedje was, ik zei maar snel dat ze aan de muur mooier uitkwamen. De tentoonstelling duurt nog tot en met dinsdag 24 juli 2012.
Quiltgroeten van Jilly







3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je je quilts tentoonstelt, hebben wij ook een keer gedaan met de Bee leden bij mij op het werk. Is altijd leuk en de bewoners genieten er van.

    Groet Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooie quilts gemaakt en het hangt er allemaal goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jilly,
    Natuurlijk ben ik het papier met jouw mailadres erop kwijt. Vandaar op deze manier. Op de bee in Wierden was een mevrouw die van een foto van haar boerderij een middenstuk heeft gemaakt voor de huisjesquilt van Jeanneke. Ik weet niet of die mevrouw zelf een blog heeft en het leest maar Jeanneke vraagt of ieder die een origineel blok heeft gemaakt daarvan een foto wil mailen. Dan zet ze die volgende keer op het blog. Volgens mij had jij een foto gemaakt, zou jij die dan naar Jeanneke willen mailen of het die mevrouw willen laten weten? Ik weet haar naam niet. Sorry als je dit vervelend vindt!
    Groetjes, Ellie [ik ben degene die met Nelleke mee kwam]

    BeantwoordenVerwijderen