Over mij

maandag 7 mei 2012

Nieuwe labels

Deze labels heb ik afgelopen weekend gemaakt, ik moet er nog een heel stel hoor. Meestal ben ik heel blij als een quilt af is en ik hem kan ophangen, de labels komen later wel denk ik dan, met gevolg veel quilts zijn af, maar er ontbreken labels aan. Later weet ik niet precies meer wanneer ik ze gemaakt heb want ik hou niet echt een logboek bij, zou ik eigenlijk wel moeten doen. Mijn voornemen voor dit jaar is dan ook, al mij quilts van een label voorzien.
Quiltgroeten van Jilly


                                                    
   




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke labels zijn dat, kleine kunst stukjes zijn het.
    Hartstikke leuk dat je ook gaat bloggen, ik ga je volgen en zet je in mijn lijst tot woensdag.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan! Ik ga het zeker proberen. Bedankt voor alle informatie!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen