Over mij

donderdag 7 februari 2013

Een echte "Quilt-dag"

Gisteren 6 februari, was een dag waar ik me al weken op verheugd heb, namelijk, mijn vriendin, maar ook quilt-vriendin Adri kwam een dagje op bezoek om, je raad het al, een hele dag te gaan QUILTEN !! Toen ik vorig jaar 50 werd heeft ze een leuk cadeau bedacht, ik kreeg 1 deel van de "Night and Day" quilt van
Jinny Beyer. Adri had alle stroken al aan elkaar genaaid en nu konden we hem gaan snijden en in elkaar naaien. Ik wou graag de Day de lichte kleur en Adri vond de Night, de donkere heel mooi, kwam dat even mooi uit.



Sinds de meeste van mijn kids het huis uit zijn, heb ik een echte "Quiltkamer" voor mezelf, met 2 werkbladen  
ideaal als een vriendin langs komt om te quilten !! We zijn de hele ochtend bezig geweest met het snijden.




Na de lunch, het leek wel een cursusdag, konden we beginnen met het in elkaar naaien.




 Na het nuttigen van een heerlijk bord bami met gebakken ei met gado-gado, konden we weer aan de slag.



Zo gaan ze worden, ik vind ze prachtig er moet mog wel een rand omheen maar dat doe ik later wel.
Adri is na de koffie met appel/kaneel cake om 20.45 weer naar huis gegaan naar Drenthe.
We zeiden al tegen elkaar, dit moeten we eigenlijk veel vaker doen, volgende week gaan we alweer samen naar de Handwerkbeurs in Zwolle, wat is QUILTEN toch leuk.

Quilt-groeten van Jilly





1 opmerking: