Over mij

zondag 24 februari 2013

Nog steeds winter

Ook al is het 24 februari 2013 de winter weet niet van ophouden. Gisteren de hele dag gewerkt en de vooruitzichten waren, je raad het al, sneeuw, in de late avond begon het al en ja hoor. 


Zondag morgen een hele witte wereld, echt een dag om lekker thuis te blijven en veel te quilten en druk bezig
geweest met het inventariseren van de quilts voor de tentoonstelling van 1 maart aanstaande in de "Botterhof"
in Wierden. Donderdag gaan we de quilts sorteren op kleur en grootte en daarna ophangen.


Ook mijn "bargello quilt" moet nog af, ik heb het doorquilten bijna klaar, nu nog afbiezen en een label maken.


Ik stop ermee voor vandaag en ga nog gauw verder met mijn bargello quilt.
Quiltgroeten van Jilly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten